torsdag 14 oktober 2010

When I'm losing my control the city spins around, you're the only one who knows to slow it down

Brist på sömn inatt, sov sammanlagt en timma. Inte speciellt duktigt men det är inte mitt fel. Vi skyller det på plugget. Men det gör ingenting, jag fick mitt gjort. Finns dock lite annat kvar. När jag och pappa var mitt inne i konversationen fick jag plötsligt så himla ont i hjärtat! Har ni någon gång fått stresskramper i hjärtat? När man inte kan andas in och någon hugger med gafflar i hjärtat. Hoppas inte det. Finns ingenting värre än att få ont i hjärtat eller magen pga stress.

Anyhoo, bortsett från allt ovan har min dag varit bra! Jag och Sofy drog och provade på en Kina resturang vid vår skola. Two thumbs up för maten och one thumb down för folket. Saknar vår gamla resturang! Fan alltså, jag har tappat bort min snygga ring som jag köpte förra vintern! Har letat nästan överallt, men hittar den inte! Jag ska kolla igenom hela lägenheten, alla väskor och jackfickor senare. Hoppas jag hittar!

Just nu: Maki, Fanta Wildberries, Cookies och Marabou. Kan en torsdagskväll bli bättre? Det tvivlar jag på. Kanske om Maki skulle sluta kolla snett från andra sidan bordet, men jag är nöjd ändå.


Love.