onsdag 20 oktober 2010

Makiboo in tha HOUSE!

God morgon!
Klockan är strax halv 5 på morgonen och min mamma ska strax upp.
She´s going to kill me... hehehe.
Förresten måste bara säga en sak, jag heter Marijana och kallas för Maki, Marri... och en massa annat Gästbloggar istället för Afsana.
Är Afsanas bästa tjejkompis, syster, granne, fu m.m.
hahaha nee men hon trodde att jag aldrig skulle knäcka koden och komma in till bloggen.
Meeeen meeen jag kom in :D Det här kommer bli en överraskning för henne!
Förresten, Afsana är en underbar person!
Jag älskar henne och utan henne vet jag inte vad jag hade gjort.
I vått och torrt finns jag där för henne och hon där för mig.. hoppas jag? haha nee driver så klart hon gör!
Hon är min lilla bengal som alltid kommer stå mitt hjärta nära.
och jag hoppas att våran vänskap varar 4 evvaah evaah evaaah..
Älskar dig Appiboo / din Makiboo
(LÅT STÅ.. HIHIHI bli inte sur appi..... hahahah var tvungen att göra detta.)


Hahahahahhahahahah!

Ibland blir man inte alltid bra på bild! Men den här får duga :)(r-les konsert)

RYAN LESLIE I VÅRA HJÄRTAN.
18/10-10 oförglömlig dag!
(bild från min kamera hihi)