tisdag 19 oktober 2010

RYAN/LESLIE/RYAN/LESLIE/RYAN/LESLIE/RYAN/LESLIE/RYAN/LESLIE/RYAN/LESLIE

R - Les igår. Grym konsert, men det visste jag redan att det skulle bli. Jag och tjejerna var de första som var på plats. Vi tänkte att det skulle vara en massa folk som köade redan från början men icke sa nicke. Där stod vi helt själva, haha! Men vi hann se Leslie repa en stund innan vi fortsatte vidare och fettade oss i donken istället för att stå inne på Berns som no lifers. Det var verkligen värt all väntan. Han spelade nästan alla mina favoritlåtar. Den enda låten jag verkligen önskade att han skulle spela, som han inte gjorde, var "I Choose You". Men det gör ingenting. Han tog igen det genom att komma fram och smeka mig på kinden med världens vackraste leende på läpparna. Herregud, smäller typ av så fort jag tänker på det! Vacker människa med en sånn himla vacker röst live att det är helt sjukt stört. Och jag ska inte ens börja berätta om hans scennärvaro. Allt var vackert, det sammanfattar det hela mycket bra tycker jag.

Något jag inte kommer att glömma, förutom Leslie själv, är våran jävligt peppa inställning under hela den dagen. Vi förtjänar en varsinn guldstjärna allihopa. Hahah!

Efter den här konserten har jag lite extra kärlek för Ryan Leslie! <3