söndag 24 oktober 2010

As I move my feet towards your body I can hear this beat, louder and louder

WOWZAH! Haft en supercozy dag som kommer att avslutas med en varm kopp té som kusinen är och gör nu. Köpt min kappa som jag suktat efter ett tag och på måndag kommer vinterjackan. Skönt, för då har jag det avklarat. Ska bara se till att hitta ett par riktigt snygga och varma vinterskor. And then, winter 2010/2011, here I come. Sjukt, ser fram emot vintern. Och i år blir det bannemej pulkaåk igen! Imorgon är det jobb. Men innan det ska jag försöka improve my housewife skills och försöka baka något. Frivillig att smaka? Är icke att rekommendera.

Såg Paranormal Activity 2 i fredags. Var länge sen jag blev så rädd för en film. Den var mycket bättre än ettan! Men det kanske är för att jag inte förväntade mig något alls utav den och för att jag inte hade sett trailern heller. Maki och jag höll för ögonen under nästan hela filmen, mesar som vi är, medan de andra vi var med skrek bara för att skrämma upp oss. Sjuka latinos! Fredag var en jävligt äcklig dag. Jag och Issa satt och snackade om Jinn, saker vi varit med om och Samara från The Ring. Gick runt och rös hela dagen och filmen gjorde ingenting bättre kan jag säga. Fullmåne vad det också. Nej usch, nu ska jag sluta. 

Istället ska jag vara social och mysa med kusinen. Tror att hon är klar med téet när som helst! ♥

Ry Cumming Feat. Sara Bareilles - Always Remember Me