fredag 8 oktober 2010

If you do me right I'm gonna do right by you and if you keep it tight I'm gonna confide in you

Har försökt blogga i ca två timmar nu, men det har segat som fan. Köpte födelsedagspresent to my dear cousin som fyllde 19 förra veckan. Hoppas att hon kommer bli mycket nöjd! Mamma har alltid sagt att man ska ge någonting man själv skulle vilja ha, så idag gick jag på en shoppingrunda för mig själv. Och eftersom jag inte har shoppat på riktigt länge vill jag ha allt mina stackars ögon ser där ute. Tyvärr så är det slow cash flow just nu. Jag får väl nöja mig med det jag har helt enkelt. Även om den där koftan var så himla mysig och de där leggingsen var döheta och OMG ni skulle sett skorna, så... Ja... Ehm...What was my point again?

Följer inte denna årets idol så mycket men jag har redan några favoriter. Som jag lärt mig namnen på också. Linnea Henriksson och Olle Hedberg. Han Geir är grymt bra han med! Hoppas de går långt och inte failar som min favorit gjorde förra året.

Nu ska jag ut med mami! Later bb's. ♥