onsdag 20 oktober 2010

Said, I got you no matter the situation, I'll encourage you, I'll be your motivation

Hahaha, Makiboo leker att jag är Kissie och hon Gaybloggen. Så hon körde på en gästbloggning igår. Hon känner mig för väl, det är nästan läskigt. Gulligt inlägg, väldigt gulligt. Speciellt bilderna. Den första. Vet inte hur länge hon kommer att plåga mig med sengångaren. Hon är som ett virus och det har redan börjat sprida sig. Den första som blivit infekterad är Soffan. Men det går över, ska fixa ett riktigt bra antivirusprogram and then you will be extinced, ha ha ha! Okej, jag är trött. Jag är så himla trött att det är helt sinnessjukt. Inte sovit något inatt eftersom jag varit tvungen att plugga. Gäspar var tredje sekund. Men jag får inte sova. Inte än i alla fall. Ska nämnligen hoppa in och jobba i några timmar hos Amelie. Nej, men det jag velat komma fram till under hela inägget hittils är att Maki, jag älskar dig hjärtat. Kan helt ärligt inte tänka mig ett liv utan dig!

Helt seriöst. Du vet att du är riktigt trött när du kommenterar med ditt absoluta största humor-allvar på folks loggkonversationer på Facebook som inte har ett skit med dig att göra. YEAH BABY!

Matthew Perryman Jones - Save You