måndag 4 oktober 2010

Some things you have to believe but others are puzzles, puzzling me

Firade BFF i lördags. Det var kaos under dagen men till slut blev det verkligen lyckat, mycket bättre än förväntat. Gick runt i ett par heels i 10 timmar. Och jag lovar när jag säger detta, mina fötter var formade efter skorna när jag tog av dem. Men det var värt det! Något som inte är värd min kraft överhuvudtaget är mensvärken. Jag hatar helvetesveckan varje månad. Jag hatar det. Värken dödar mig exakt varje gång. Inte rättvist alls. Det är som den där Facebook-gruppen, "If girls have period pains, guys should be kicked in the balls once a month". Det är vad jag kallar rättvisa. Men lite kul, bland allt det orättvisa, är Makis bild där hon jämför mig med en sengångare. Jag ser inte ut så. Så himla ful att jag dör! Gud, så mycket som jag har skrattat efter den bilden. Tror att jag kommer få nya abs imorgon. På riktigt.

Ska dricka en flaska iskallt vatten nu och ta nya tag. JA!