onsdag 27 oktober 2010

There's a song that's inside of my soul, it's the one that I've tried to write over and over again

Såg på filmen A Walk To Remember med min brukare i söndags. Det var min absoluta favoritfilm när jag gick i sjuan. Kommer ihåg att jag skrev en novell som hade den filmens handling. Riktigt bra blev den! Brukade önska att jag också skulle hitta någon som Landon någon dag i framtiden och förändra honom till den goda sidan som Jaime gör. Jag drömde väldigt mycket på den tiden. Brukar jag fortfarande göra om vi nu ska vara helt ärliga. Haha. Men sådana filmer går inte in i mig längre. Filmer som den borde inte finnas. Det är för cheesy. Livet är inte som på filmer. Och det är just sånna filmer som får en att drömma.  Satt och kollade på lille Spongebob nyss. Det där är vad jag kallar livet. Kan inte alla filmer bara vara som han? Lika chill och G. Går inte att tröttna på sånt!

Och när jag ändå pratar om filmer. Vet ni vad jag älskar? Disney filmer. Såg på Skönheten och Odjuret och Peter Pan förra veckan. Är sugen på att se på Mulan ikväll. Ska nog göra det. Ska också försöka få bröderna att kolla på den med. Jag hjärta Disney filmer. Och Harry Potter med som kommer ut snart. Taggad? Ja!

Ursäkta. Förvirrar jag er med mina filmer?
Oroa er inte, nu slutar jag.

Wingardium Leviosa!