söndag 31 oktober 2010

Yeah, I could dream more then, I could believe more then, that the world could only get better

Mår inte alls bra idag. Känner mig sjuk. Och värken som min hals ger mig gör inte det hela bättre. Men igår var en bra dag. Trots vår failade kväll. Fyra tjejer och en fet Audi, helt glada av vad som komma skall. Röda läppar and ready to go. All dolled up, but nowhere to go. Det blev med andra ord ingen "debut" igår. Så det var bara att åka hem igen och torka bort läpparna. Satte på lite How I Met Your Mother som räddade natten med sitt sällskap. Men kvällen var kul ändå. Kan inte låta bli att skaka på huvudet och skratta så fort jag tänker på det. Kommer inte glömma detta på länge. Nu ska jag laga mig själv lite mat och hoppas på att det får mig att må lite bättre.

Jajustja. Har lov nu. VTFF. And we all know what that means, right? Inte! Inget plugg, hallå? Parapapapa, I'm lovin it!

James Morrison - Once When I Was Little