söndag 2 januari 2011

The sun's in the sky, its warming up your legs, you can't deny your looking for the sunset

2011 har börjat! Känns helt galet. Har massor att se fram emot i år, längtar så mycket till allt. Nyår var grymt. Ett av de bästa. Vi körde på en repris från förra året fast denna gången bara med Özlem, Gabbe och Navid fram till småtimmarna. Vi tjejer lagade en enkel middag som bestod av pestopasta med kycklig, mozarellaost, tomater och basilika. Till det drack jag cola medan de andra körde på vin. Cola is the shit! Kvällen fortsatte sedan med bra musik, fyverkerier, sällskapsspel, skratt tills magen värkte och lite mer good company. Fast jag var inte kvar så länge eftersom hälsan inte var på topp och för att jag inte var lika taggad på röj som de andra var. Så jag fick skjuts hem, bytte om till pyjamas och drog ner till favvo-juggegänget och var där fram till  att det var läggdags.

Känns som att det var ett bra tag sedan jag grät men vid tolvslaget bland alla fyverkerier kunde jag inte hålla mig, trots att jag försökte. Tänkte på det mesta från året, blev alldeles varm inombords och ut kom glädjetårarna. 

Skönt var det i alla fall att börja året bra men ska inte ha för höga förhoppningar på resten av året. That leads to no good.

Kanye West - All Of The Lights