fredag 31 december 2010

I don't know where I am, I don't know where I've been, but I know where I want

Wow, om några timmar är det 2011! Min jobbiga men inte så farliga sjuka är fortfarande kvar och min energi är på allt annat än topp. Därför ska jag ta det lugnt och vara med människor som står mig nära och bara njuta av det sista som finns kvar av året. Awsome. Önskar inget annat nyårsfirande än detta.

Livet kan vara så himla överraskande ibland. Det blir aldrig som man tänkt sig att det ska bli. Livet är som ett enda stort mysterium och det är det som gör det så spännande. Detta året har verkligen förändrat mig. Jag har lärt mig så mycket om mig själv. Jag vågar ta risker och jag vågar ta chanser. Jag är inte den människan jag trodde att jag var. What doesn't kill you only makes you stronger. Det är verkligen sant.

Jag har inga direkta löften för i år. Bara önskan om att försöka vara en bättre människa, försöka vara glad även om livet bara vill gå i uppförsbackar och fortsätta ge så mycket kärlek som jag bara kan. Hoppas på ett bättre år.

Gott nytt år babies!