onsdag 15 december 2010

Lost in this plastic life, let's break out of this party and turn this into a classic night

Ni vet hur många med elektriska rullstolar som går på bussarna och tågen här i Stockholm? Idag såg jag en man fastna med rullstolen när han skulle in i bussen, så han STÄLLDE SIG UPP och drog rullstolen med en enorm kraft dit han skulle ha den innan han satte sig igen. Jag och resten av passagerarna var minst sagt CHOCKADE. Ta mig inte fel nu, har absolut ingenting emot funktionshindrade människor. Jag jobbar med dem. Men att han STÄLLDE SIG UPP, det går inte att förklara hur jävla sjuk moment det var...Nu när jag tänker tillbaka kan jag inte låta bli att skratta. Ni skulle sett allas miner! Hur alla satt och gapade fram till att de kom på sig själva, rättade till sig lite fort, och sedan låtsades som ingenting även fast de ända man ville var att prata om det.

(Ja, jag måste skriva vissa saker i caps eftersom jag vill att ni ska förstå hur CHOCKADE vi blev!)

Jamie Foxx Feat. Drake - Fall For Your Type