onsdag 1 december 2010

My momma called me last night, she said when nothing else fits pick up the pieces and move on

Woop Woop! En fråga. Varför älskar man att spoila för andra men hatar när andra gör det mot en själv? Behandla andra som du själv vill bli behandlad... It looks like the golden rule just doesn't work sometimes. Får ångest av att veta att jag jobbar kvällen då Ikrah firar den stora dagen. Och jag stör mig på att ingen, absolut ingen, kunde byta lördagens pass med mig när jag alltid ställt upp för de andra. Tydligen var de jag frågade "sjuka" eller "var/bodde inte i Stockholm"... Lame excuse if you ask me! 

Invigde årets första lussebulle idag. Kan man bli gladare trots allt här ovan? Tror inte det. Myste med Maki och Tina nyss innan de drog vidare till Makis praktik. Så nu sitter jag här själv igen och tråkar. Funtar på att kolla på film nu och fortsätta med lussisarna!

Later, peeps. Gå i frid och ät lussebullar!

Dominik De León Vs Burhan G - Everything Changes