torsdag 9 december 2010

One-hundred percent, worth every penny spend, he'll be the one who finishes your sentences

Jag har legat i sängen med magont hela morgonen. Blev tvungen att neka pappas planer han ville ha med mig på. Har haft en sånn ångest, eftersom jag märkte hur glad han var när han väckte mig imorse, fram till för någon timma sen. Då han kom in till rummet med god mat och sa att planerna kunde vänta till imorgon. Bra det! Nu är det äntligen lite bättre och jag orkar inte vila mer även fast det vore det bästa. Men jag blir rastlös av att sitta framför datorn. Borde nog städa lite i mitt stackars rum där det ser ut som att garderoben spytt ut alla mina kläder utan att skämmas. Så jag antar att det är dags att ta tag i det nu.

Igår träffade jag gulliga Priya. Vi satt och tog det lugnt och pratade i timmar på Baresso fram till stängningstid som vanligt. Jätte mysigt! Får hoppas på att denna dag blir lika mysig. Och det önskar jag er med!

Nu ska jag sluta med detta, sätta på my favourite playlist och börja fixa iordning kläderna! ♥

Medina - Addiction