lördag 11 december 2010

The truth is that we run out of time, the truth is we were much too young

Ett tips till alla er trötta människor därute. Ställ inte väckarklockan innan du håller på att somna. Då kanske du råkar göra som jag och ställer den på 20:20 istället för 08:20 och försover dig till ett rätt viktigt läkarbesök. Vaknar och inser vad som just hänt men skiter i det och ställer klockan på 01:10 istället för 13:10 och vaknar runt 15:00. Två tummar ner. Fast lite kul var det ju egentligen. Hur lyckas man?

Inatt har jag varit med Copa. Det blev donken, två grymma filmer, massor av John Mayer musik och en väldigt intressant nattpromenad som slutade med 7eleven där vi köpte lite gott. Tanken var att bara ta det lugnt och äta innan vi skulle bege oss till sängs men eftersom hon slocknade direkt och jag inte hade något bättre för mig så gjorde jag detsamma. Gillar att mina föräldrar inte sover hemma dessa dagar. Njuter!