måndag 20 december 2010

PINK/BERRY/PINK/BERRY/PINK/BERRY/PINK/BERRY/PINK/BERRY/PINK/BERRY/PINK

En vän som är i USA och roar sig just nu har fått in en viktig fråga in i mitt lilla huvud efter vårt skypande. Varför in i helveteshelvete har inte Sverige PINKBERRY för? Var så insatt i Dunkin Donuts och Starbuck's goda kaffe efter att jag kom tillbaka från resan förra året att jag hade glömt bort denna goda glass. Det är yogurtglass i en massa olika smaker som du får välja vilken topping du vill på. Och du får ta hur många toppings du vill, så länge det finns plats i bägaren! Man kan välja mellan färsk frukt som hallon, blåbär, melon, ananas, jordgubbar, kiwi, you name it! Och även toppings som chocolate chip, brownie, våffelbitar, polkagodis etc! Ben and Jerrys kan slänga sig i väggen efter att man provat på Pinkberry. Hon satt och åt det framför cammen och ni kan ju bara tänka er hur suktad jag blev. Kommer gå in i deppmode vilken sekund som helst. Varför finns det inte här?

Ser ni min rubrik? Jo, så illa är det just nu! Det där med glass är farligt. Riktigt jävla farligt...