tisdag 7 december 2010

If stars don't align, if it doesn't stop time, if you cant see the sign, wait for it

Såg på filmen Awake med min käraste inatt. Grymt bra film som jag verkligen rekommenderar er att se! Efter filmen blev Maki hög på två cigg och jag försökte leka Einstein genom att råka ta sönder en kruka jag skulle ta upp som hon hade haft ner. Sedan tejpade vi fast det hela ihopp om att mina föräldrar inte ska märka när de kommer hem. Ah, the troubles of youth.

The shade of red på bilden här nedan (som blev rosa-aktig) har verkligen fastnat hos mig. Gillar den så mycket att jag haft på mig det två dagar i rad. Och jag har aldrig varit ett stort megafan av rött läppstift. Until now. Ett bra köp, Afsana! Vet inte om rött läppstift räknas som vuxenpoäng, men det är väl åtminstonde kärring/tant/mormorpoäng? ;D

Travie McCoy - Need You