söndag 28 november 2010

I followed the voice you gave to me but now I've gotta find my own

Söndagar är så sega. Jag har fått för mig en ny grej, att jag tror att det är måndag på söndagar. Det gör att jag får ångest över allt jag vet kommer att ske eller måste göras, inser att det är söndag, och helt plötsligt känns dagen lång och tråkig. Just eftersom jag vet att imorgon, då är det måndag. Mejkar jag någon sense överhuvudtaget? Försöker förklara hur jag tänker in i minsta detalj, haha! Inte nog med att allt segar så har jag också en killer migrän. Migrän är ett helvete. Pappa brukar alltid säga att han aldrig har haft huvudvärk bara för att han tycker synd om mig. Bra teknik för att peppa upp mig, pappa! Men okej. Det får mig att tänka. Ett liv utan huvudvärk, undrar hur det känns. Den här migränen har torterat mig i allt för många år nu att jag glömt hur det känns att inte känna dunkandet i skallen nästan varje dag. Men nog om detta. Var på middag hemma hos Pri-girl igår. Jättemysigt var det och folks, hon spelade Divenire för mig. Att kunna spela på den låten, det räknas som vuxenpoäng. Även fast hennes 13-åriga syter också kan den. Riktigt begåvade tjejer!

Ska i alla fall dra ut snart och rycka upp mig lite och handla middag. Jag är jättesugen på pizza eller hamburgare. Borde känna mig lite skyldig, har ätit mycket sådant de senaste dagarna. Men ärligt talat så känner jag mig inget annat än sugen. YUMMIEEE!

Nu när Linnea har åkt ut Idol - Olle Hedberg FTW!!

The Script - Breakeven