tisdag 9 november 2010

Baby, if they ask me, I would say that I don't even know your name

Just nu sitter jag och tar det lugnt efter en lång och varm dusch med håret insvept i en fet handduk som ser ut som något turbanliknande. Idag blir en seg dag, stannar inne och ska titta på serier och film! Vilar upp mig inför morgondagens skola och försöker att inte belasta kroppen för mycket. Helvetesveckan är nämligen här igen and it has come to torture me. Igår ringde läkaren och berättade att jag blivit mycket bättre än tidigare, so that's gotta be a good thing. Tänk vad mycket medicin och ens eget psyke kan förbättra dig.

Okej. En sak jag tänkt på. När någon säger till en att man är "så jävla photogenique", betyder det att man är ful i verkligheten? Eller? För det är så det låter. Jag hänger inte med.

Nu ska jag krypa ner under min mysiga filt och börja med kollandet. Later, my cupcakes and bananas.

Liviu Hodor Feat. Tara - Happy For You