lördag 13 november 2010

Because maybe you're gonna be the one who saves me and after all you're my wonderwall

Ni är så söta som tittar in här lite då och då när jag inte alls har något vettigt att komma med. Får nästan ångest när jag ser statistiken ibland. Att jag inte kan komma med något bättre. Men om ni är lite halvt intresserade så kan jag iallafall hälsa er att jag mår bra! Varit lite  förkyld de senaste dagarna men nu är det bättre. Fick en kommentar om att jag är jävligt ego på denna bloggen här om dagen. Ingen aning om vem det är. Men jag kan säga så här, anledningen till att jag skapade blogg var för att kunna vara så ego som möjligt. För att allting ska handla om just mig. Jag gillar inte att bjuda på mig själv så mycket på Facebook. Utan väljer att göra det här istället. Har ju inget annat ställe än denna. Bilder på mig finns det inte överdrivet mycket av heller. Och just ego, det är precis det man ska vara när man har blogg. Berätta om vad man gjort eller om ens åsikter. Lägga upp bilder på sig själv, låtar man diggar för stunden, klipp man gillar och massvis med annat. Allt kretsar kring sig själv. No offence. Men konstig kommentar från en konstig människa!

Och jag har inte heller någon lust att skriva och berätta om mina dagar här varje dag. Önskar dock att den lusten fanns. Motivationen till att skriva exakt varje dag och exakt vad jag gjort, den finns inte. Tråkigt att läsa sådant. När det gäller bloggen så gillar jag inte att skriva onödiga inlägg, bara för att. Minnen, det är ju vad bloggen är till för mig. Även fast det jag skriver om inte är så mycket till minnen då jag inte har någon ork till att skriva av mig när jag egentligen borde. Fail där. Skärpning Affi!

Jag vill inte bli den där "Toodles, gurls! Idag slänger jag upp en dagensoutfit. Men vart allt kommer från, det får ni inte veta. Sorryyy!" eller "Heeej bloggen. Idag har jag varit med E & A! Sen gick vi och shoppade. NK. M-hm! Såå mycket fint det fanns i affärerna. Sen åt jag mat, mmmmmm kebabtallrik. Jag älskar att smälla i mig en fet kebabtallrik. Vet ni vad, jag äter det nästan hela tiden utan att jag går upp. Jag har ju naturligt snygg kropp, så jag behöver aldrig träna. Tur va? ;) Nu kollar jag på tv och sitter vid datorn, hihi! Asså vädret var sååå skönt idag. Kommer ihåg i somras, det var den bästa sommaren ever. Ääääälskar sol! Eftersom jag har så bra gener behöver jag inte ha smink och kan därför lägga mig i solen när jag vill utan att oroa mig för ojämn solbränna. Lucky bastard, oh yezzz. I know, heheh! Nu ska jag ut och träffa "K", min sexiga pojkvän som alla tjejer vill ha, såå irriterande, och sen ska vi göra BLABLAFUCKINGBLA" - bloggen. Because honestly, who gives a shizzle?

Okej, det skulle nog inte bli så långt. Och jag har glömt min poäng. Som vanligt. Men jag tror att den skulle varit värdig en sånn där "param param tsch" - trumma, som jag glömt namnet på.