fredag 26 november 2010

And my affection, well it comes and goes, I need direction to perfection

Är jag galen om jag säger att det kändes ljuvligt att gå ut idag och känna snön falla på mitt ansikte? Jag vet inte, fick en hemlig inre längtan efter termobyxor, pulkaåk, varm choklad, bullar av alla sorter och snöbollskrig. Mysig känsla. Vill baka, dricka té och spela kortspel. Kanske blir av nu till helgen då man är fri från både skola och jobb. Nästa vecka är det mycket plugg, både prov och presentationer, men ska nog klara mig igenom det. Juste, såg ju på Potter i måndags! Den var bra men jag tror att jag förstörde hela filmen genom att vara så taggad... Oh well. Nu har jag skrivit på detta inlägg i en timma och låtit en massa annat komma i vägen under tiden. Och nu en timme ytterligare eftersom jag glömt att trycka på "Publicera inlägg". Virrig? I think so. Nej men nu kallar sängen och tvn. Later peeps!

Tiësto Feat. Nelly Frutado - Who Wants To Be Alone