måndag 17 januari 2011

There's a still in the street outside your window, you are keeping secrets under your pillow

Det finns så många saker man skulle vilja säga om man på något sätt fick chansen. Många saker som man inte säger trots att man fick den här chansen. "Never regret the things you did, just the things you never did". Det är vad som sägs. Men trots det ska jag inte ta vara på så många chanser idag. Jag ska först och främst gå och lägga mig nu, i skrivandes stund, efter att ha gjort klart filosofi uppsatsen. Vakna runt 13-14.00 för att sedan åka till skolan och ha projektarbetsmöte med tjejerna och handledaren, åka hem och plugga samtidigt som jag ska tänka på hur skönt tillvaron skulle varit om all plugg gick att få bort bara genom att klicka på en enda delete-knapp.

Här nedan lägger jag upp en Spotty-länk på en låt som påminner mycket om slutet av tvåan och Bangladesh resan från i somras då jag lyssnade sönder den. Älska!

Godnatt och godmorgon folks!

Spoonface - Here For You