lördag 8 januari 2011

If I can make it here I can make it anywhere, that's what they say

Idag har jag suttit hemma hela morgonen och pluggat på lite svenska och filosofi uppgifter. Det gick assegt som vanligt men jag fick några uppgifter gjorda i alla fall. Vid fyra degade jag vidare till jobbet och kom hem vid halv 11 tiden och spent some quality time med mina bröder och lite Disney. Och nu sitter jag här och lyssnar på min The instrument is Alive lista på Spotty. Har grubblat på saker hela dagen idag, från det ena till det andra. Helt värdelöst med tanke på att jag inte har kommit fram till något. Just därför sitter jag och lyssnar på denna playlist som oftast får mig att försvinna från alla grubblingar som försegår i min hjärna för ett litet tag. Inte haft världen bästa dag men den duger! Får hoppas på att morgondagen blir mycket bättre. Håller tummarna på att planerna jag gjort till kvällen blir av annars blir det mer plugg som idag.

Lite kul att jag skriver ett överdrivet långt inlägg om hur onödigt jag tycker att just inlägg som denna är. Att jag borde skriva av mig om saker och ting jag vill kunna minnas och sedan skriver ner detta. Men nu fick jag lust att få ner något på bloggen och när jag väl börjar skriva så kan jag tyvärr inte hålla mina fingrar i styre. Men nu ska jag sluta. Tror dock inte att ni har läst hit. För detta blev ju ett jävligt intressant inlägg.

Hur som helst. Later, babes!