lördag 15 januari 2011

Funny how times go by and blessings are missed in the wink of an eye

Guuuuuuud vad trött jag är. Har sprungit runt som en galning här hemma idag för att hitta det jag behövde för att sedan stressa mig vidare till Arlanda och hämta upp min kusins man som nu ska bosätta sig här i Sverige, åkt till villan och pluggat massor, gått till jobbet och sedan kommit hem igen och fortsatt plugga - Och ändå är jag inte klar. Okey, fine. Går att lämna in allt innan fredag nästa vecka men jag vill så gärna få det gjort nu så att jag kan tänka på annat istället. Den 9 juni är så efterlängtad att det är helt obeskrivligt sjukt. Men nu sitter jag äntligen här och pustar ut. Känner för att kolla på någon film, Black Swan kanske? Hört en massa bra om den och dessutom är vackra Natalie Portman med också. Det betyder att den bara måste vara bra!


Jah Cure - To Your Arms Of Love