måndag 31 januari 2011

So when I trip on my feet, look at the beat, the words are written in the air


Dagen började med en varm choklad inne på Mickey D's med en vän i väntan på att mina lektioner och hans jobb skulle börja. Kom  sedan hem direkt efter och sov fram till att mamma väckte mig. Gick ut till det kalla för att gå till Fatburen och köpa mat som jag sedan lagade till mig och familjen. Och nu sitter jag här och ser precis ut som på bilderna ovan.

Har inte gjort mycket idag och att laga mat är inte heller speciellt ansträngande men jag är seriöst helt slut. Gå och lägg dig då, tänker ni. Och det har ni nog rätt i så jag ska göra det,  alldeles strax. Förutom att jag fastnat vid detta inlägg, sitter jag också och kollar runt på Twitter som jag skapade för någon dag sedan bara för skojs skull. Inte för att det är speciellt skojsigt men det funkar!