torsdag 19 november 2009

Well the sky could be blue, I don't mind, without you it's a waste of time


Vissa låtar kramar om hjärtat på ett visst sätt. Och de får varenda muskel i kroppen att vilja röra på sig... Och de får huvudet att bara snurra runt och bli upp och ner, och bli helt galet, och borta och flyta iväg...

Jag har hittat en grym låt som gör alla de där sakerna med mig. Har lyssnat på den nästan oavbrutet sen jag hittade den. Även fast den inte är en dunkadunka låt så får den mig att vilja dansa och röra mig. Hoppa och bara låta musiken föra mig. Det är som om varje ord handlar om mig och jag vill bara sjunga med så högt jag kan och bli helt andfådd.

The Fray - You Found Me
http://www.youtube.com/watch?v=ZJHSwFH_6o4

Jag mår bättre, mycket bättre. Tanken av att de är med varandra får mig att må illa. Men jag mår bra!