fredag 27 november 2009

Turn your back and leave the lonely days behind you

Eid Mubarak!
Idag är det den muslimska "julen" och till skillnad från förra året så har denna årets Eid varit så mycket bättre. Den förra vill jag bara glömma och radera. Att det har gått ett helt år har jag så svårt att tro på, för att alla bilder jag har i huvudet, det känns som om det vore igår. Jag och familjen ska hem till några nära och kära och äta oss smällfeta ikväll, kommer att bli awsome!

Har varit och köpt grönsaker med dipp, ska försöka vara nyttig. Att jag sedan smaskar iväg på chips och choklad istället borde inte göra någon förvånad, hehe. Nu ska jag låtsas att vara nyttig genom att försöka äta grönsakerna. Wish me good luck!

"Jag vet inte om jag gillar den. Den är ful. I sånna fall lägger jag undan den." - Alltså wtf!? Hahahahaha! Upprepningarna skedde på högnivå också. Gjorde mina dar på länge. Så klockren, Issa!