torsdag 12 november 2009

If it's real it will be what it's suppose to be. All I ask from you is please don't turn away from me

Jag önskar att jag kunde vara glad hela tiden. Livet skulle vara så mycket enklare då. Men idag har jag inte varit så glad. Idag åkte dom. Tog inte det hela så stort och dramatiskt. Jag orkar inte för det finns ingen mening med det, snart är ju de tillbaka. Måste vara stark. Vad ska jag gå runt och vara ledsen för? Jag har ju bara gått runt och längtat efter denna dag i över ett år nu... Kan ändå inte låta bli och få in alla dom här tankarna i huvudet. Alla negativa tankar. Blir depp eftersom det är så tomt här i lägenheten nu. Inte sovit så mycket inatt just pga alla tankar. Känner mig väldigt trött och utmattad. Är tömd på energi och kraft. Men jag tillåter mig att må såhär idag. Because that's life i guess - dagarna går upp och ner. Imorgon är en ny dag med nya stunder och nya minnen. Och jag tänker inte förstöra imorgon. Imorgon kommer bli en bra dag. Det bara måste det...

Jag måste bara få ta den här minuten och andas.