måndag 23 november 2009

Cause when the roof cave in and the truth came out I just didn't know what to do

Tiden kryper fram idag. Sov i tre timmar inatt. Gick upp tidigt för att gå till skolan som idag bara hade en 50min lektion på schemat. Sket i att ta med mig böckerna, så där satt jag, übertrött och riktigt aktiv. Läraren Sosso log stolt mot mig. Mötte upp Yasmine direkt efter för att kolla på film och sedan dess har jag inte gjort någonting. Har haft en hel dag i handen till för att plugga men som jag inte tagit tag i förrän nu. Nu sitter jag hemma hos Marijana och letar fakta om den svenska invandringen, försöker verkligen anstränga mig, men ögonlocken är tunga. Jag brukar hälla i mig kaffe och redbull. Det hjälper inte mig något. Det är stunder som dessa då jag önskar att det verkligen funkade.


"Love is irrational I reminded myself. The more you loved someone the less sence anything made"
- Bella Swan, New Moon