onsdag 4 november 2009

I don't know if I'm right or wrong but I know that I'm worse on my own

Idag snöade det och fyhelvete vad kallt det var!!! Eller det har typ småsnöat hela dagen, tur bara att det inte blivit vitt ute because it's way to early! Jag älskar snön egentligen men idag var äcklig "slasksnö" som bara förstör håret... Är väl dags för vinterjackan igen då? Vill verkligen inte. Jag och skinnjackan, vi är SÅHÄR tajta just nu *visar med fingrarna*.

Har haft för mig en massa idag. En hel del shopping blev det inför mis padres resa. Knåpat med en massa presenter och försökt vara så kreativ och smart som möjligt till de nära och kära där nere i det varma landet. Vet att jag längtat så länge nu inför att de ska åka men jag gör verkligen inte det längre. Jag gör det men ändå inte, vet inte riktigt hur jag ska förklara mig. Jag vet att det bara är i en och en halv månad, men det känns som om de ska bort. Den här känslan kommer säkert att gå över några dagar efter att de är borta. De kommer ha det så skönt och varmt där, blir nästan avis!

Nej nu måste jag rycka upp mig och dra mig till sängs! Jajustja, köpte mig mina efterlängtade hörlurar idag. Gick in i någon slags "kinaaffär" med en massa manga saker, såg ett par Sailor Moon hörlurar som var så jäkla söta, så söta att man nästan ville äta upp de. Min bror som är 10 kollade konstigt på mig när jag fick mitt lilla utbrott över hur mycket jag gillade dom. Jag funderade ett ögonblick på att köpa hörlurarna men bestämde mig för att that's a geek line I'm not gonna cross.