söndag 13 mars 2011

Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, just be true to who you are



Idag fyller den överviktige tjocke-nussen till höger om bilden 14 år! Blev inte mycket firande för min del eftersom jag vaknade så sent och därefter var tvungen att springa till jobbet och jobba några timmar extra. Hann däremot ge honom min present, Dragon Age 2, som jag så länge lurat honom att han inte ska få! Farhan är nog den enda personen som alltid, då menar jag verkligen alltid, fått mig skratta oavsett hur jag än mått. Hans miner och överdrivet onödiga kommentarer får mig inte att skratta med honom utan åt honom. Och det är en av många anledningar till varför jag älskar honom så mycket som jag gör! Vet inte hur tusan jag skulle klarat mig utan båda mina bröder. De är som små solstrålar i en snöstorm, som Twister-glass en varm sommardag, som snoozknappen på mobilen, som kiss-pauserna under lektionstid... Okej. Nu kanske det börjar spåra ut lite. Men jag tror nog att ni förstår vad jag menar!

Hur som helst. Jag är helt slut och nu kallar sängen, good night my lovelies! ♥