tisdag 8 mars 2011

I never knew that I could be this way, I never knew that I could walk away

Jag var så exalterad att jag inte kunde sova. Och jag var så himla trött att mina ögonlock kämpade för att hålla sig uppe. Why this contradictory? För att jag verkligen ville kolla på mina serier. And what did I just find out, 5 o'clock in the morning? Att det är serie-uppehåll fram till nästa månad. (Skulle kunna berätta om hur jag fick reda på det men jag är i skrivandes stund väldigt lugn och sansad och vill helst behålla det så.) Tanken av att jag måste vänta så länge tills jag kommer få reda på vad som händer mellan Dan och Blair i Gossip Girl och Max och Naomi och stackars Raj i 90210 får mitt hjärta att brista. Men nog om detta. Nu ska jag börja göra mig i ordning inför skolan som börjar om ca. 4 timmar eftersom jag ändå inte har någonting bättre för mig. Hehe. Later!

PS. Nej, jag satt inte uppe bara för seriernas skull utan jag pluggade fram till 2 tiden, true story. DS. Vill bara påpeka att jag älskar mitt liv!