onsdag 16 mars 2011

Memories seem like so long ago, time always kills the pain

fredag och lördag kommer Sebastian Ingrosso ha sina största solokonserter någonsin i Sverige på Münchenbryggeriet. Hade jag vetat om detta tidigare skulle jag köpt biljetter till mig och Soffan på direkten. Men det gjorde jag inte. Och nu är de biljetter med 18-årsgräns helt slutsålda. Hur kunde jag inte vetat om detta? Kan säga att det känns jävligt bra det här... Velat se han och resten av SHM gänget så länge nu. Men får hoppas på bättre lycka nästa gång då jag förhoppningsvis vet om det ett bra tag innan konserten!

Sitter och lyssnar på ett live framträdande av en låt som sägs vara Swedish House Mafia's nya singel på Youtube. Den låter överdrivet grym och jag längtar tills den släpps ut på riktigt!


Edit: Har nog aldrig kollat på ett live-klipp lika många gånger som denna. Låter säkert som att jag överdriver men det gör jag icke. Önskar att jag vore på plats i Melbourne! Skulle lagt in klippet här men av någon konstig anledning funkar det inte.