torsdag 3 mars 2011

It seems one thing has been true all along, you don't really know what you've got 'til it's gone

Plugget tar upp så mycket tid. Det känns som att dygnet inte har nog med timmar och veckorna inte nog med dagar för att jag ska hinna med allt jag vill kunna göra. Är jag med vännerna hinner jag inte plugga och ifall jag pluggar hinner jag inte vara med vännerna så länge som jag vill. Jag kan sitta i timmar och skriva på en och samma mening om och om igen bara för att det inte låter så bra som jag vill att det ska låta. Och detta säger jag helt ärligt och på fullaste allvar utan att ens behöva överdriva. I guess it's the price I have to pay for being a perfectionist! Anywho, nu ska jag försöka skriva klart uppsatsen så att jag förhoppningsvis kan hitta på något kul med vännerna ikväll!

Ha en fin torsdag! ♥

Aventura Feat. Don Omar - Ella Y Yo