måndag 28 mars 2011

Next time I'll be braver, I'll be my own savior, when the thunder calls for me



Såg precis på Take One: A Documentary för tredje gången. Inte gått så länge sedan jag såg den sist men fick världens lust igen efter att jag gick förbi någon hemmafest där de spelade låten "One". Scenen här ovan har jag trackat min vän Sofy med ett bra tag nu. Smittat henne med för den delen. Får rysningar varje gång jag ser just denna del. Trots att deras svengelska får mig att vilja strypa någon är SHM grabbarna bara för grymma. I highly recommend this documentary for those who havent seen it yet! Ska alldeles strax hoppa in i sängen. Precis som förra helgen har denna helg bestått av bara jobb och plugg. Är helt slut, det har varit en lång dag och imorgon börjar jag tidigt. Jag önskar att jag alltid kunde gå upp i god tid så att jag hinner klä på mig, sminka mig och på något sätt försöka äta frukost i lugn och ro utan att känna någon stress. Men så är det icke. Äter i princip aldrig frukost, är alltid klar i sista sekund och är sen till allt. Måste få bort denna dåliga ovana så att jag kommer i tid till alla lektioner och möten vare sig det är med vänner eller annat. Ett liv utan stress, det är något jag verkligen måste sträva efter!