onsdag 16 mars 2011

Can I sail through the changing ocean tides, can I handle the seasons of my life

Hade en tenta i religion B som skulle vara inne innan dagen tog slut idag. Och jag började med den igår. Inte för att jag skjutit fram den utan för att jag haft tusen andra saker att göra som jag varit tvungen av prioritera. Började gråta framför mamma när jag läste igenom vad jag skulle göra och hur mycket jag skulle skriva. Fick min kända panik-attack som jag undvikt så länge nu. Gjorde, hur som helst, klart alla G och VG kriterier igår och idag efter skolan fram till för inte så länge sedan gjorde jag klart alla MVG. Jag och Sofy pratade lite kort om detta över telefon imorse och vi kom fram till att jag säkert skulle skicka in den 00.00 och det gjorde jag också. High-five Soffan! Och nu när denna tenta är avklarad har jag etik och moral, filosofi och naturkunskap B uppsatser samt två små engelska uppgifter att göra.

Gud, låt mig klara av denna helvetesvecka!