torsdag 24 mars 2011

ADELE/ADELE/ADELE/ADELE/ADELE/ADELE/ADELE/ADELE/ADELE/ADELE/ADELE/AD

Kan inte förstå att jag fått se kvinnan vars musik präglat de senaste 4-5 åren av mitt liv. Det känns helt sjukt stört. Hon var verkligen så nära. Hela spelningen var perfekt. Hon var perfekt. Så länge som jag velat höra henne sjunga "Hometown Glory" live. Och känslan som gick genom hela min kropp när hon började med att sjunga på just den låten, det går inte att beskriva. Hennes höga stämmor, som är så rena och så vackra, och hennes sätt att sjunga med en sån otrolig känsla, det går inte heller att beskriva. Hade verkligen världens bästa platser också, längst fram i mitten. Känns dock som att jag fotade för lite, men ville bara ta in allt och njuta och inte missa något ögonblick medan det hände. Hon avslutade spelningen med att sjunga låten "Rolling In The Deep" och det var riktigt mäktigt att sjunga med och höra publiken som en enda stor röst. Får rysningar över hela kroppen bara av att tänka på det. Hennes röst, hennes artisteri och hennes scennärvaro, hela alltet var perfekt. Och allt detta fick jag uppleva med mitt grymma sällskap - Sofy, Priya och hennes pojkvän!

Kärlek till Adele.