torsdag 2 september 2010

You don't have to change a thing about you babe, I'm telling you from where I sit you're one of a kind

Idag lämnade familjen mig för halva dagen och jag som inte hade något att göra passade på att städa. Gick runt i ett par höga heels bara för att medan jag städade (yes, I'm weird) och insåg att vår lägenhet nästan är dvärganpassad. Jag som bara är 1,57 kort och allt här hemma har varit på en rätt bra höjd för mig. Men med klackarna på kändes det som om det var 2 meter ner till toaletten och blomkrukan i balkongen var som en liten prick där långt nere på golvet. Okej, nu överdriver jag. Men det känns ändå rätt bra att vara kort. Då slipper man se allt damm på hyllorna.


Hösten har börjat. Det har varit regnigt, kallt och grått hela dagen idag. Jag sörjer inte! Jag ser fram emot snygga stövletter och stora halsdukar.


Åh, jag har varit så himla sugen på Dumle godis. Får ta och springa ner till fatburen senare och köpa mig lite gott till ikväll efter jag brytit fastan. Nu ska jag lyssna på min älskade playlist på Spotify och försvinna i mina tankar.


Lots of love.