lördag 4 september 2010

So rather than hold on to a broken dream, I'll just hold on to love

Hej mina underbara. Jag insåg just vad lycka kan vara. Det är när man upptäcker att man äntligen har internet igen, loggar in och inser att man har världens bästa kusin. Fick en sånn himla gullig kommentar på ett inlägg som skrevs förra året att jag smälter av lycka. Och inte bara det, att ni tjejer ens tar er tid till att läsa min blogg. ♥ Thanks for making my day, everyday.

Vet ni vad. Längtar till Ramadan tar slut nästa vecka så att jag kan komma tillbaka till mina gamla rutiner igen. My favourite breakfast by far är mild yogurt med bananer och honung. Kommer ihåg hos kusinen då vi lyxade till det med hallon och blåbär också, mycket gott!! Saknat det.

Regnet utanför gör inte dagens förutsättningar på topp direkt. Men det gör inget, jag har musiken och Mario's I Choose You som sällskap.