söndag 19 september 2010

Oh, how do I know if I should stay or just go, the bottom line is this way that I'll never know

Om drygt en månad ska jag se Ryan Leslie på Berns med tjejerna. Att jag glömde skriva det. Ska bli så kul, är hur pepp som helst. Hans "I Choose You" i mitt hjärta! Kan inte låta bli att le för mig själv så fort jag tänker på det. Gud, behövde verkligen det här. Nu har jag något riktigt bra att se fram emot som händer snart.

Idag ska jag rösta för första gången i mitt liv! Är inte speciellt insatt i politik men att SD kommer in i riksdagen, för det kommer de att göra, visar bara på hur fail vissa människor har blivit.

bilden ovan satt jag och pratade med Copa. Gjorde henne sällskap medan hon väntade på att tåget till landet jag kallar Näsby Park skulle komma. Nu har mamma börjat tjata, ingen ork att gå upp, men jag måste ta något att äta. Idag är det en ny dag med nya funderingar och jag kanske tar lite glass till frukost.

God morgon! ♥