torsdag 16 september 2010

Then life, it will embrace you, totally amaze you so you don't give up

Det har regnat sedan jag kom hem från skolan. Jag ser knappt ut genom fönstret för det är täckt av droppar och ränder från regnet. Det har varit en riktigt grå dag. Men jag mår bra. Blir bara lite nere när saker och ting inte blir som jag vill att det ska bli. Jag hatar att ha rätt om saker jag inte vill ska hända. De har nu satt datum på när vi ska ta studenten. Jag ska ta studenten samma dag som min absolut närmsta vän. Detta är något som vi bara väntat och sett fram emot i snart 16 år och såklart tar vi samma dag och missar varandra. Jag ville verkligen, verkligen ha henne där. But that's life i guess. Tröstar mig själv med att inviga alla serier som nu är tillbaka, lyssna på en massa Bruno Mars och bojkotta plugget till senare ikväll.

Vi hörs snart, cupcakes.