måndag 30 augusti 2010

Wish I could recklessly love, like I'm longing to

Sofy har äntligen sett Inception, efter som hon är. Sa ju att den var bättre än bra. Never underestimate my words. Kommer nog inte glömma ditt samtal på ett bra tag. Ett ord: orgasm.

Men jag förstår dig. Så fort jag hörde att Leonardo DiCaprio gjort en ny film visste jag att jag ville se den. Jag har alltid gillat han och om jag inte redan var övertygad så blev jag det efter Shutter Island. Men tillbaka till Inception, fyfan vad bra den var. Precis min typ av film. Föredrar psykologifilmer framför alla äckliga SAW-aktiga filmer. Den hade mig på helspänn från början till slut. Vill se om den snart igen.

Imorgon är det skola igen. Det har varit en ganska jobbig vecka med för lite sömn och för mycket migrän. Tror att det har mycket med fastan att göra. Men det löser sig, det gör det alltid. Ny vecka, nya tag!

Nu ska jag springa ner till Makiboo,
Later!