torsdag 26 augusti 2010

Cause everything you wanted me to hide is everything that makes me feel alive

Jag har fyllt år. Marijana har kommit tillbaka. Ramadan och fastan är här. Har börjat be på riktigt igen. Skolan har börjat och jag är nu anställd som PA på mammas jobb. Back to reality. Och det är verkligen nya tag som gäller. Ska bli kul faktiskt! Jag som hatar det mörka och trista längtar bort till vintern. Jag längtar så mycket. Vi tänker bort augusti. Det är bara september, oktober, november och december kvar av detta året. Bara fyra månader. Blir så fascinerad av att tänka på hur fort tiden går. Det går överdrivet fort. När året är slut är det bara vårterminen kvar innan jag tar studenten. Jag blir alldeles till mig av all tänkande. Blir glad.

By the way, do you know something. Det bästa jag vet, förutom att ha roligt med mina vänner, är att prata minnen med gamla vänner. Älskar't. ♥

På senaste tiden har bara låtar från förr gått på repeat. Låtar från Södermalmsskolan tiden. Hade nästan glömt hur mycket jag gillade Brandy, Wisin y Yandel, Ray J, Nelly och Destiny's Child.