söndag 7 mars 2010

Try to take the pain away with this pen, but I just keep writing your name over again

Helvetes. Jävla. Skit. Ingenting går som jag vill och jag får bara lust att göra en massa dåligt. Är så himla irriterad. Har pluggat matte hela dagen inför provet imorgon och ingenting, absolut ingenting fastnar. Tänkte göra klart svenskan som skulle varit inne för två veckor sedan, men så okoncentrerad som är så går det inte. Tänkte, äsch laddar ner The Blind Side som jag nu så länge velat se och sen pluggar jag, gick det bra? Nej, för min dator är så trög att de kommer ta timmar till att det laddats klart. Bröderna är ovanligt irriterande och lyssnar inte när jag säger åt dom att äta och duscha, leker äldre än vad dom är och kaxar emot. Sa till dom rejält vilket jag inte skulle gjort. Riktigt jävla onödigt. Vad mer... Jajustja, har fått min mens också!

Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv.