lördag 13 mars 2010

I cannot explain the things I feel for you

Buhu, har så himla tråkigt nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Har försökt göra klart helvetesuppgiften vi fått av helvetesläraren men det går inte. Förstår inget, lite svårt det där. Träffade lille Sofy idag. Min fina vän som jag älskar att promenera med. Längtar till det blir lite varmare så vi kan ta lite längre promenader här på söder, då det inte heller forsar ner vatten från mina ögon. Förstår inte varför mina ögon är så känsliga, vad gör man åt det? Mamma säger att det är bristen på mat, att jag äter för lite. Yeah right säger jag.

Idag är det final i melodifestivalen. Hoppas starkt på Salem Al Fakir men det lär inte gå, Darin är i vägen. Älskar Salems låt, han gör så mycket happylåtar att man själv blir happy.

Länge sen jag skrattade så hårt att jag fick ont i magen. Kommer ihåg att jag tänkte att jag glömt känslan av det. Att skratta på ett ärligt sätt utan att få till det på ett falskt sätt som jag alltid lyckas. BFF återupplivade denna känsla för någon dag sedan. Hon körde några nya raggningsknep på mig som dödade. You're awsome babe. Your awsomeness makes me happy. Ska nog ringa och tracka henne nu. Kommer ingen vart med detta inlägg and i'm bored. Later, peeps.