söndag 28 mars 2010

Oh baby i need you to see me the way i see you. Lovely, wide awake in the middle of my dreams

Behöver jag ens berätta om hur mycket jag ogillar söndagar? Vill kunna gör något roligt idag bara för att få bort ångesten jag har över matteprovet vi ska ha imorgon. Har suttit med matteboken i flera dagar nu men ingenting, absolut ingenting fastnar. Fail, det är var det kommer att bli! Känner mig sjuk och lite smått nere över att jag inte har något att göra. Gått runt i lägenheten hela dagen och försökt hålla mig sysselsatt men det har inte gått. Sitter här istället och lyssnar på deppmusik och tänker på vad man skulle kunna hitta på. Sugen på att äta något gott. Kebab med pommes och ett glas iskall cola skulle sitta perfekt. Skulle sitta mer än perfekt faktiskt. Får se ifall någon kanske är på ikväll men det tror jag icke! Får hoppas på att söndagen inte slutar lika tråkig och dålig som det känns som att det ska nu... Nej nu ska jag sluta upp med detta trams. Bara fyra dagar skola nästa vecka. Skönt det för sen är det looov!

Love, peace and chocolate peeps!