måndag 22 mars 2010

And when you need a place to run to, for better, for worse I got you


Idag har jag ett glatt måndagshumör och gud vad jag mår bra! Jo, jag måste vara som alla andra och nämna detta underbara väder. Jag blir helt lycklig. Vill kyssa alla i min väg. Det är vår, det är sol och det är varmt. Kan det bli bättre? Ja - Hörde mamma och pappa planera inför Bangladesh resan igår, snart blir det av! Dagarna och månaderna går snabbare än vad man tror och jag är taggad till max. Sommaren 2010 ska bli en bra sommar!

I skrivandes stund spelas Leona Lewis - I Got You ur högtalarna. Jag älskar verserna, speciellt den första;

A place to crash, I got you
No need to ask, I got you
Just get on the phone, I got you
Come and pick you up if I have to

I'm proud to say I got you


Nehepp, nu ska jag laga mat åt mig och pappa, later my cupcakes and bananas!