söndag 31 januari 2010

There are many things that I would like to say to you but I don't know how

Jag sitter här och fryser sönder mig i väntan på att Marijana ska komma upp. Kan inte sluta skaka. De säger att det ska bli kallare, att de ska bli snöstorm. Okej, visst, vi bor i Sverige och det är meningen att vintrarna ska vara så, men nu borde det räcka. Jag behöver sol och värme. Vill kunna känna solskenet i mitt ansikte så att hela min kropp värms upp. Nu har mina 9 dagarsledighet tagit slut och imorgon börjar skolan. Om ca. 10 veckor är det nästa lov och the countdown starts... NOW.

Var och kollade på BFF's folklor uppvisning idag med hennes pappa, Yasmine och Fredrik. Efter det drog vi alla hem till oss och körde singstar och åt. Detta var faktiskt första gången jag körde singstar, galet kul var det! Efter det drog jag och marri ut på sväng och mötte Alexandra. Marri fick mig att få ryck så jag smsade honom. Fick ryck en gång till och frågade ifall han bara ville mötas upp för att säga hej. Det gjorde vi också. Även fast han försökte sätta upp happy face så gick det inte, såg klart och tydligt att han lider. Fick lust att bara ge honom en kram och aldrig släppa taget. Har fått min röst hörd och sagt vad jag tycker om hela situationen. Har sagt att jag verkligen vill vara där för honom. Har sagt att jag tycker att han står ut i mängden. Har till och med sagt att han är speciell för mig. Exakt hur speciell, det får bli en annan historia... I en annan livstid. Fick iaf det viktigaste sagt, att jag verkligenverkligenverkligen vill vara där för han och han uppsakttade det. Sa att han behöver någon som mig och tackade mig för att jag finns en massa gånger. Av en konstig anledning är jag inte så glad som jag borde bli men att han sa så, just dom meningarna, det värmer mitt hjärta.

Såg förjävlig ut när vi sågs, men vet du vad? Det skiter jag i... NOT!