fredag 8 januari 2010

No one ever wants or bothers to explain of the heartache life can bring and what it means

Jag älskar One Tree Hill. Och jag älskar Peyton Sawyer's konst. Skulle kunna hänga upp nästan allt på väggen precis som hon gör i serien. Synd bara att de visade för lite av konsten innan hon slutade. Den här fredagen stannar jag hemma och tar det lugnt i mina pyjamas. Imorgon har jag planerat att börja plugga innan det blir alltför mycket stress i kroppen. Nästa vecka börjar skolan som vanligt men det ska inte stoppa mig från att vara pepp, har bra saker planerat också. Jag har kommit på att jag älskar min engelska lärare, finns ingen mer omtänksam och snällare lärare än han. Gör mina dagar när jag är som mest trött på skolan! Nu ska jag återgå till mig värld av musik och ladda ner lite nya låtar. Lite update behövs. Later, my cupcakes and banans.