torsdag 14 januari 2010

You see you've got the key to my heart, boy. Unlock me and take all my feelings apart

Ibland kommer stunder då man känner sig lycklig i hjärtat helt plötsligt även fast det inte alls hänt något särskilt. Det känns som om, trots allt det dåliga, så kan man uppskatta att man faktiskt har vänner som bryr sig om en, att man kan skratta, att man har en varm säng att sova i om nätterna och att man har en familj att komma hem till. Idag var en sånn dag. Det började med att jag inte hade någon skola men trots det hade det varit ännu en natt med för lite sömn. Vaknar av att mamma håller om mig, håller om mig hårt. Äter frukost med mina älskade föräldrar, vilket aldrig händer, och pratar och skrattar om allt möjligt. Efter detta möter jag upp min vackra vän Yasmine för en liten fika och gossiping samt en kort promenad. Väl hemma vid datorn skriver han till mig och det gynnade mig verkligen. Möter upp min andra vackra vän, eller rättare sagt BFF, Marijana för en storhandling av en massa mat till middagen vi tänkt göra. Trots att vi sprang runt i kylan med tunga kassor pendlandes mellan Ica och Hemköp utan vantar, var jag så lycklig för att jag var med min vän som alltid får mig att skratta. This day is just pure love. Så LOVE till alla människor där ute, LOVE!